تا گیتار غزلی بردارم
و زیر پنجره ماه برنیامده
تا سحر
بنوازم...
بیاد اولین روز. آشنایی
یادت هست اولین روز بعد مراسم؟
اولین بار که دستات رو گرفتم موقعی که داشتیم وسایل رو جمع میکردیم؟
چقدر گر گرفتیم هر دوتایمون؟
یادش بخیر.....
مشق نام لیلی...
من از یادت نمی کاهم
مشق نام لیلی...ما را در سایت مشق نام لیلی دنبال میکنید
برچسب: یادت, نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:29
ما را در سایت مشق نام لیلی دنبال میکنید
برچسب: یار,فراموشکارمن, نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 0:29
دیدمت باز هم دیدنت طپش های قلبم را چندین برابر کرد
دیدمت و باز با دیدنت دست و دلم لرزید
کاش منم میتونستم مثل تو باشم
راحت و بیخیال....
اما افسوس که دلم این را یاد نگرفت.....
مشق نام لیلی...